Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης του σχολείου μας ενθουσιάστηκαν με αυτή την όμορφη πρωτοβουλία και απάντησαν σε αυτό το γράμμα μοιράζοντας μαζί τους τις αγαπημένες στιγμές αυτών των δύο χρόνων στο Δημοτικό. Ένα ταξίδι επικοινωνίας και φιλίας ανάμεσα στα σχολεία μας ξεκινάει!
Η φιλία, η συνεργασία και η αγάπη χτίζουν γέφυρες παντού!





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου