12 Μαΐ 2026

Β΄ Τάξη: Γέφυρα φιλίας με το 3ο Δημοτικό Σχολείο Χολαργού

Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση διαβάσαμε το όμορφο γράμμα του 3ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού και τα υπέροχα μηνύματα αγάπης και φιλίας που μας έστειλαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης μαζί με τη δασκάλα τους, κ. Γ. Νικολάου!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης του σχολείου μας ενθουσιάστηκαν με αυτή την όμορφη πρωτοβουλία και απάντησαν σε αυτό το γράμμα μοιράζοντας μαζί τους τις αγαπημένες στιγμές αυτών των δύο χρόνων στο Δημοτικό. Ένα ταξίδι επικοινωνίας και φιλίας ανάμεσα στα σχολεία μας ξεκινάει!

Η φιλία, η συνεργασία και η αγάπη χτίζουν γέφυρες παντού! 💌 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου