6 Ιουν 2019

«Μαθητές και γονείς παίζουμε»…. το δια ταύτα….

Όπως προδημοσιεύτηκε....

Oι βασικότεροι λόγοι για αυτή μας την επιλογή, ήταν να μπορέσουν οι γονείς των μαθητών/τριων….
  • Να συμμετέχουν διαδραστικά, δηλαδή να αποτελέσουν και αυτοί μέρος της εκδήλωσης και όχι να είναι απλοί θεατές και μάλιστα να συμμετέχουν μαζί με τα παιδιά τους.
  • Να γνωρίσουν δραστηριότητες φυσικής αγωγής και άσκησης- άθλησης, με εναλλακτικούς τρόπους και μεθόδους, γνωστές ως δραστηριότητες κινητικής αναψυχής (recreational movement activities).
  • Να μάθουν για τη σημαντικότητα του παιχνιδιού ως μέσο κίνησης, άσκησης και αναψυχής, (με σαφείς προπονητικούς στόχους) το οποίο κατ’ ουσία δεν έχει ηλικία, αρκεί να προσδιοριστεί η έντασή του.
  • Να παίξουν με τις «κατασκευές» που δημιουργήθηκαν φέτος στο 3ο Παπάγου, ως εποπτικό υλικό, για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να αναφέρουμε ότι, οι όλες αυτές οι κατασκευές δημιουργήθηκαν αφενός από υλικά που ήταν «άχρηστα» και εύκολα να βρεθούν παντού, αφετέρου  από τους ίδιους τους μαθητές (χαρτόμπαλες).
  • Να εμπνευστούν από όσα θα έβλεπαν και θα δοκίμαζαν και να επιχειρήσουν μαζί με τα παιδιά τους να κατασκευάσουν αντίστοιχο εποπτικό υλικό όπου αυτοί επιθυμούν, π.χ. στο σπίτι τους, σε διακοπές, σε πάρτι, κοκ, και κυρίως με ελάχιστο ή και μηδενικό κόστος.
  • Να προβληματιστούν για το χρόνο που διαθέτουν με τα παιδιά τους (όπως και εμείς ως γονείς). Με άλλα λόγια, είναι προτιμότερο να διαθέτουμε λιγότερο, αλλά δημιουργικό χρόνο μαζί τους, παρά περισσότερο, αλλά ανούσιο και άγονο.

Πρέπει να ομολογήσουμε ότι η επιλογή μας αυτή, έκρυβε ένα ρίσκο…

Να μην ανταποκριθούν οι γονείς…. δεν είναι πολύ εύκολο να σε καλούν να λάβεις μέρος σε κάτι που δεν έχεις ιδέα πως θα είναι….

Παρόλα αυτά, για πρώτη φορά, πιστεύουμε ότι τα καταφέραμε μια χαρά.

90 γονείς επισκέφτηκαν το σχολείο μας και συμμετείχαν στις δράσεις μας μαζί με τα παιδιά τους.


… Κατ’ ουσία, κάθε μέρα, επί 3 μέρες, οι γονείς και οι μαθητές/τριες κάθε τάξης αντίστοιχα ("ρισκάραμε" με τρεις μόνο τάξεις, Γ-Δ-Ε), το πρώτο σχολικό δίωρο (8:25-9:30) ακολούθησαν το εξής πρόγραμμα….

Γνωριμία



Βόλευ με πετσέτες



Ισορροπίες με το απλό carryball

bowling


Ολική μυική ενδυνάμωση… με sanski 



Κλείσιμο με το πιο αγαπημένο παιχνίδι των μαθητών/τριων το «πέτα τα άχρηστα από το σπίτι»


Οι γενικές εντυπώσεις και κρίσεις των συμμετεχόντων ήταν θετικότατες, κάτι που μας χαροποίησε ιδιαίτερα. 
Επίσης, καταγράψαμε όλες τις απόψεις που διατυπώθηκαν (θετικές και αρνητικές) δεδομένου ότι αποτελούν για μας ανατροφοδότηση, για διορθώσεις, αλλά και κινητήρια δύναμη για μελλοντικές δράσεις. 
Προσωπικά, ευχαριστώ την κ. Νίκα Ελένη, Εκπ/κό Φυσ. Αγωγής, την κ. Ξυδού Αικατερίνη, Εκπ/κό Φυσ. Αγωγής, την κ. Παπαγεωργίου Βίβιαν,Εκπ/κό Φυσ. Αγωγής και την κ. Βελισσαρίου Αγγελική, Δ/ντρια του 2ου Δημ. Σχ. Αγ. Παρασκευής, για την τροποποίηση του ωρολογίου προγράμματος του σχολείου της, έτσι ώστε να ξεκινάει η ημέρα της κ. Νίκα στο 3ο Παπάγου και να τελειώνει στο 2ο Αγ, Παρασκευής!!! (αυτό είναι φυσική αγωγή άλλωστε, έγινε "λάστιχο" για να προλάβει και τα δύο σχολεία)


Τέλος ευχαριστομε ιδιαιτέρως τους μαθητές και τις μαθήτριες του 3ου Παπάγου και τους γονείς τους, που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου